Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Название: Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства
Авторы: Масалович, О.М.
Ключевые слова: надання послуг
якість продукції
виробничі приміщення готелю
обслуговування в ресторанах
Дата публикации: 2019
Издательство: МДУ
Краткий осмотр (реферат): Мета визначити поняття «якість продукції», розглянути чинники формування якості продукції, визначити напрямки підвищення якості продукції.
Описание: Масалович О.М. Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / О.М. Масалович ; наук. кер. Т.І. Ільтьо . - Мукачево: МДУ, 2019. - 70 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Располагается в коллекциях:Untitled

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Improving_the_quality_of_service_delivery_as_a_strategic_factor_in_the_success_of_the_hotel_industry.pdfУдосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства730.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.