Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Назва: Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства
Автори: Масалович, О.М.
Ключові слова: надання послуг
якість продукції
виробничі приміщення готелю
обслуговування в ресторанах
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета визначити поняття «якість продукції», розглянути чинники формування якості продукції, визначити напрямки підвищення якості продукції.
Опис: Масалович О.М. Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / О.М. Масалович ; наук. кер. Т.І. Ільтьо . - Мукачево: МДУ, 2019. - 70 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Improving_the_quality_of_service_delivery_as_a_strategic_factor_in_the_success_of_the_hotel_industry.pdfУдосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства730.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.