Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМасалович, О.М.-
dc.date.accessioned2021-01-27T16:43:25Z-
dc.date.available2021-01-27T16:43:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7846-
dc.descriptionМасалович О.М. Удосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / О.М. Масалович ; наук. кер. Т.І. Ільтьо . - Мукачево: МДУ, 2019. - 70 с.en_US
dc.description.abstractМета визначити поняття «якість продукції», розглянути чинники формування якості продукції, визначити напрямки підвищення якості продукції.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМДУen_US
dc.subjectнадання послугen_US
dc.subjectякість продукціїen_US
dc.subjectвиробничі приміщення готелюen_US
dc.subjectобслуговування в ресторанахen_US
dc.titleУдосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Improving_the_quality_of_service_delivery_as_a_strategic_factor_in_the_success_of_the_hotel_industry.pdfУдосконалення якості надання послуг як стратегічного фактору виливу на успіх готельного господарства730.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.