Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7849
Назва: Особливості обслуговування різних груп туристів на підприємствах ресторанного господарства
Автори: Сергеєва, А.О.
Ключові слова: турист
групи туристів
обслуговування туристів
види і форми туризму
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи: теоретично і практично дослідити особливості обслуговування туристів - на підприємствах ресторанного господарства. Збільшення кількості туристів вимагає від підприємств ресторанного господарства формування сукупності знань і якісно нового підходу і технологій при обслуговуванні різних груп туристів. Набуття практичних навичок щодо організації обслуговування туристів на підприємствах ресторанного господарства, дає змогу ще більше збільшити потік, як вітчизняних так й іноземних туристів до України. Проблема дослідження полягає в пошуку найбільш ефективних методів і прийомів для обслуговування різних груп туристів.
Опис: Сергеєва А.О. Особливості обслуговування різних груп туристів на підприємствах ресторанного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / А.О. Сергеєва ; наук. кер. Д.І. Молнар-Бабіля . - Мукачево: МДУ, 2019. - 70 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7849
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_of_service_of_various_groups_of_tourists_at_the_enterprises_of_restaurant_economy.pdfОсобливості обслуговування різних груп туристів на підприємствах ресторанного господарства743.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.