Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852
Назва: Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства
Автори: Чекірко, Б.В.
Ключові слова: реклама
рекламна діяльність
заклади ресторанного господарства
форми рекламної діяльності
Дата публікації: 2019
Видавництво: МДУ
Короткий огляд (реферат): Мета дипломної роботи полягає у виявленні новітніх способів для здійснення покращеної рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства в конкретному регіоні. В процесі вирішувалися наступні завдання: перше - обґрунтування теоретичних аспектів рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства, друге - здійснення аналізу рекламного та ресторанного ринку в Львівській області; третє - огляд сучасних форм рекламної діяльності в сфері ресторанного господарства та напрямки покращення її в регіоні.
Опис: Чекірко Б.В. Регіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства [Рукопис] : бакалаврська робота ОС «Бакалавр» спеціальність 6.140101 «Готельно-ресторанна справа» / Б.В. Чекірко; наук. кер. Н.М. Гоблик-Маркович . - Мукачево: МДУ, 2019. - 61 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7852
Розташовується у зібраннях:Untitled

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Regional_aspect_of_development_and_implementation_of_advertising_activities_in_restaurants.pdfРегіональний аспект розвитку та впровадження рекламної діяльності у закладах ресторанного господарства696.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.