Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7912
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліба, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Радик, Е. В. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-03T10:30:41Z | - |
dc.date.available | 2021-03-03T10:30:41Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7912 | - |
dc.description | Ліба О. М. Формування уявлень про змінну величину як чинник алгебраїчної компетентності молодших школярів [Текст] / О.М. Ліба, Е.В. Радик// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2020. – 2(29). – С.23-28 | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні напрямки опрацювання алгебраїчного матеріалу в початковій школі. Охарактеризовано зміст початкового курсу математик, який викладений і засвоєний на різних ступенях глибини, виокремлено типи вправ на формування понять про рівність, нерівність, буквену символіку, вирази, рівняння, нерівності. З’ясовано, що формування поняття про натуральне число, числовий вираз, опрацьовується у тісному зв’язку з вивченням арифметичних дій протягом усього навчання. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Мукачево-Ченстохова | en_US |
dc.subject | алгебраїчні поняття | en_US |
dc.subject | рівняння | en_US |
dc.subject | нерівність | en_US |
dc.subject | арифметичні дії | en_US |
dc.subject | алгебраїчна компетентність | en_US |
dc.title | Формування уявлень про змінну величину як чинник алгебраїчної компетентності молодших школярів | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
FORMATION _OF _PERCEPTIONS_ ABOUT_ VARIABLE _VALUE _AS A_ FACTOR.pdf | Формування уявлень про змінну величину як чинник алгебраїчної компетентності молодших школярів | 891.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.