Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915
Titel: | Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті |
Autoren: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна; Горват, Маріанна Василівна Кайс, І. І. |
Stichwörter: | періодизація етапи професійної підготовки майбутніх учителівпочаткової школи освітня парадигма тенденція розвитку змісту освіти |
Erscheinungsdatum: | 2020 |
Herausgeber: | Мукачево-Ченстохова |
Zusammenfassung: | У статті розглянуто етапи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у період з ХVII cт. – початку ХХІ століття. Визначено тенденції побудови змісту підготовки на кожному з виділених етапів: ХVІІ – початок ХІХ століття – період формування загальних емпіричних знань про підготовку вчителів до роботи в навчальних закладах; друга половини ХVІІІ століття до початку ХХ століття – період становлення різних наукових теорій з проблем професійної підготовки майбутніх учителів; з 30-тих років ХХ століття до 90-тих років ХХ століття – період активної розробки на основі практичного новаторського досвіду діяльності навчальних закладів; з 90-тих років ХХ століття до теперішнього часу – період виокремлення наукових знань про особливості вітчизняної професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в загальноосвітніх закладах. |
Beschreibung: | Кузьма-Качур, М.І. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті / М.І. Кузьма-Качур, М.В. Горват, І.І. Кайс// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2020. – 2(29). – С.49-56 |
URI: | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
THE_ PROBLEM_ OF_ PROFESSIONAL_ TRAINING_OF _FUTURE_ PRIMARY.pdf | Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті | 905.01 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.