Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьма-Качур, Марія Іванівна;-
dc.contributor.authorГорват, Маріанна Василівна-
dc.contributor.authorКайс, І. І.-
dc.date.accessioned2021-03-03T11:50:31Z-
dc.date.available2021-03-03T11:50:31Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7915-
dc.descriptionКузьма-Качур, М.І. Проблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті / М.І. Кузьма-Качур, М.В. Горват, І.І. Кайс// Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2020. – 2(29). – С.49-56en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто етапи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у період з ХVII cт. – початку ХХІ століття. Визначено тенденції побудови змісту підготовки на кожному з виділених етапів: ХVІІ – початок ХІХ століття – період формування загальних емпіричних знань про підготовку вчителів до роботи в навчальних закладах; друга половини ХVІІІ століття до початку ХХ століття – період становлення різних наукових теорій з проблем професійної підготовки майбутніх учителів; з 30-тих років ХХ століття до 90-тих років ХХ століття – період активної розробки на основі практичного новаторського досвіду діяльності навчальних закладів; з 90-тих років ХХ століття до теперішнього часу – період виокремлення наукових знань про особливості вітчизняної професійної підготовки майбутніх учителів до роботи в загальноосвітніх закладах.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМукачево-Ченстоховаen_US
dc.subjectперіодизаціяen_US
dc.subjectетапи професійної підготовки майбутніх учителівпочаткової школиen_US
dc.subjectосвітня парадигмаen_US
dc.subjectтенденція розвитку змісту освітиen_US
dc.titleПроблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контекстіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
THE_ PROBLEM_ OF_ PROFESSIONAL_ TRAINING_OF _FUTURE_ PRIMARY.pdfПроблема професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в історико-педагогічному контексті905.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.