Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936
Назва: Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи
Автори: Лавренова, Марія Василівна
Лалак, Наталія Володимирівна
Фенчак, Любов Михайлівна
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: освітнє середовище
початкова школа
обдарованість
дитиноцентризм
учитель-модератор
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Автори зазначають, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. У статті подано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності.
Опис: Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М Фенчак,Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - № 4 (79). - IV квартал, 2020. - С. 25-29
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The _phenomenon_ of giftedness_ in_ the _modern _educational _environment_ of _primary_ school.pdfФеномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи928.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.