Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936
Назва: | Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи |
Автори: | Лавренова, Марія Василівна Лалак, Наталія Володимирівна Фенчак, Любов Михайлівна Молнар, Тетяна Іванівна |
Ключові слова: | освітнє середовище початкова школа обдарованість дитиноцентризм учитель-модератор |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено проблемі обдарованості дітей молодшого шкільного віку. Автори зазначають, що складний і системний характер феномену обдарованості потребує насамперед створення варіативного, збагачувального й індивідуалізованого освітнього середовища відповідно до вікових особливостей молодших учнів. У статті подано алгоритм професійної діяльності з обдарованими учнями. Робота з обдарованими учнями вимагає від сучасного вчителя належної змістової наповненості занять, зорієнтованості на новизну інформації та використання різноманітних видів пошукової аналітичної, розвивальної та творчої діяльності. |
Опис: | Лавренова М. В. Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи / М. В. Лавренова, Н. В. Лалак, Л. М Фенчак,Т. І. Молнар // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - № 4 (79). - IV квартал, 2020. - С. 25-29 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7936 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The _phenomenon_ of giftedness_ in_ the _modern _educational _environment_ of _primary_ school.pdf | Феномен обдарованості в сучасному освітньому середовищі початкової школи | 928.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.