Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Title: Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання
Authors: Гедеон-Кравченко, М. Ю.
Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: мовленнєва готовність дітей
навчання в школі
інтегроване навчання
Issue Date: 2021
Publisher: МДУ
Description: Гедеон-Кравченко М.Ю. Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання / М.Ю. Гедеон-Кравченко, О.І. Чекан // Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – С.22-24
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical _principles_ of _speech_ readiness_ of_ senior _preschoolers _for _integrated_ learning.pdfТеоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання929.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.