Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Titel: Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання
Autoren: Гедеон-Кравченко, М. Ю.
Чекан, Оксана Іванівна
Stichwörter: мовленнєва готовність дітей
навчання в школі
інтегроване навчання
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: МДУ
Beschreibung: Гедеон-Кравченко М.Ю. Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання / М.Ю. Гедеон-Кравченко, О.І. Чекан // Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – С.22-24
URI: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Enthalten in den Sammlungen:Тези доповідей

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Theoretical _principles_ of _speech_ readiness_ of_ senior _preschoolers _for _integrated_ learning.pdfТеоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання929.71 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.