Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Название: | Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання |
Авторы: | Гедеон-Кравченко, М. Ю. Чекан, Оксана Іванівна |
Ключевые слова: | мовленнєва готовність дітей навчання в школі інтегроване навчання |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | МДУ |
Описание: | Гедеон-Кравченко М.Ю. Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання / М.Ю. Гедеон-Кравченко, О.І. Чекан // Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – С.22-24 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961 |
Располагается в коллекциях: | Тези доповідей |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical _principles_ of _speech_ readiness_ of_ senior _preschoolers _for _integrated_ learning.pdf | Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання | 929.71 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.