Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961
Назва: | Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання |
Автори: | Гедеон-Кравченко, М. Ю. Чекан, Оксана Іванівна |
Ключові слова: | мовленнєва готовність дітей навчання в школі інтегроване навчання |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | МДУ |
Опис: | Гедеон-Кравченко М.Ю. Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання / М.Ю. Гедеон-Кравченко, О.І. Чекан // Нова українська школа: стратегія розвитку особистості: збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / За заг. ред. Г. В. Товканець: – Мукачево: Вид-во МДУ, 2021. – С.22-24 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7961 |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical _principles_ of _speech_ readiness_ of_ senior _preschoolers _for _integrated_ learning.pdf | Теоретичні засади щодо мовленнєвої готовності старших дошкільників до інтегрованого навчання | 929.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.