Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8020
Назва: Теоретичний аналіз проблеми навчання ліворуких дітей
Автори: Фізер, В. С.
Молнар, Тетяна Іванівна
Ключові слова: теоретичний аналіз
проблеми навчання
ліворукі діти
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево: РВВ МДУ
Опис: Фізер В. С. Теоретичний аналіз проблеми навчання ліворуких дітей / В.С. Фізер, Т.І. Молнар// Нова українська школа: стратегія розвитку особистості : збірник тез доповідей ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (15 лютого 2021 р., Мукачево) / за заг. ред. Г. В. Товканець. – Мукачево, 2021. – С.144-145
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8020
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical _analysis_ of_ the_ problem_ of _teaching _left-handed_ children.pdfТеоретичний аналіз проблеми навчання ліворуких дітей1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.