Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8101
Title: | Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти |
Authors: | Атрощенко, Тетяна Олександрівна Зданевич, Лариса |
Keywords: | вихователі закладів дошкільної освіти полікультурна освіта полікультурна компетентність аксіологічний підхід фахова підготовка полікультурне освітнє середовище цінності |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”, “полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один із провідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь, відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формувати ціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти. |
Description: | Атрощенко Т. О. Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. О. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок №2. - 2021р. - С. 6-11 |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8101 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Axiological_approach_ to_ the_ formation_ of_ multicultural _competence_ of_ future_ educators_ of _preschool_ educational_institutions.pdf | Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.