Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8101
Title: Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти
Authors: Атрощенко, Тетяна Олександрівна
Зданевич, Лариса
Keywords: вихователі закладів дошкільної освіти
полікультурна освіта
полікультурна компетентність
аксіологічний підхід
фахова підготовка
полікультурне освітнє середовище
цінності
Issue Date: 2021
Abstract: Стаття розкриває потенціал аксіологічного підходу у формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Проаналізовано дефініції понять “цінність”, “полікультурна освіта” та “полікультурна компетентність”. Аксіологічний підхід визначено як один із провідних у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Визначено перелік цінностей, які відіграють провідну роль у процесі формування полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: взаємоповага, совість, честь, відповідальність, любов, співчуття, порядність, гідність. Саме на їхній основі рекомендовано формувати ціннісні орієнтації майбутніх вихователів, необхідні для здійснення професійної діяльності в поліетнічному освітньому середовищі закладу дошкільної освіти.
Description: Атрощенко Т. О. Аксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Т. О. Атрощенко, Л. Зданевич // Молодь і ринок №2. - 2021р. - С. 6-11
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8101
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Axiological_approach_ to_ the_ formation_ of_ multicultural _competence_ of_ future_ educators_ of _preschool_ educational_institutions.pdfАксіологічний підхід формуванні полікультурної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.