Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВоронова, Ольга Юріївна-
dc.date.accessioned2021-05-12T06:28:35Z-
dc.date.available2021-05-12T06:28:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8103-
dc.descriptionВоронова, О. Ю. Особливості розвитку професійної рефлексії у студентів / О. Ю. Воронова // Проблеми сучасної психології : науковий журнал. - Запоріжжя: видавничий дім "Гельветика", 2020. - Випуск 3 (19). - С. 83-91.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню особливостей побудови тренінгової програми, спрямованої на розвиток професійної рефлексії в майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти. Встановлено, що існуюча система професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти не сприяє процесу розвитку професійної рефлексії і підтверджує необхідність створення умов для розвитку професійної рефлексії в процесі навчання у вищій школі. виявлено, що великій кількості студентів притаманні такі індивідуально-особистісні властивості (наприклад, агресивність, підозрілість, невпевненість у собі, безвідповідальність), які протипоказані педагогічним працівникам і свідчать про професійну нездатність і певні внутрішньоособистісні проблеми (наприклад, психологічні комплекси). Розглянуто особливості формування професійної рефлексії, які зустрічаються в психолого-педагогічній літературі. висвітлено, власний підхід до формування професійної рефлексії в майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти в процесі професійної підготовки. На основі узагальнення теоретичних і експериментальних досліджень визначено психологічні умови розвитку професійної рефлексії в майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Запропоновано змістовно-динамічну модель процесу формування професійної рефлексії в майбутніх вихователів. Зазначено, що вплив на розвиток професійної рефлексії майбутніх фахівців закладів дошкільної освіти опосередковується через низку психологічних властивостей особистості (самоповагу, самоінтерес, самовідношення, впевненість у собі, саморозуміння, емпатію, агресивність, підозрілість, авторитаризм, прагнення до влади й лідерства, відповідальність тощо). Підкреслено, що в запропонованому інтегративному тренінгу формування професійної рефлексії здійснюється не тільки завдяки акцентуванню уваги на свідомій, цілеспрямованій роботі над своїми психологічними особливостями, а й через використання процедури актуалізації рефлексії (яка, зокрема сприяє набуттю нових умінь, навичок, нових способів професійної діяльності). Передбачається, що робота над цими психологічними властивостями буде позитивно впливати на рівень професійної рефлексіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЗапоріжжя: видавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна рефлексіяuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectособистісний розвитокuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectсамовихованняuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку професійної рефлексії у студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Features_ of_ development_ of_ professional _reflection_ at_ students.pdfОсобливості розвитку професійної рефлексії у студентів834.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.