Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8108
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтегней, Маріанна Іванівна-
dc.contributor.authorГоблик-Маркович, Надія Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-05-18T06:17:01Z-
dc.date.available2021-05-18T06:17:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8108-
dc.descriptionСтегней М. І. Сервіс як запорука ефективної діяльності підприємств ресторанного господарства / М. І. Стегней, Н. М. Гоблик-Маркович // Інтернаука. Серія: Економічні науки : міжнародний науковий журнал. - Київ, 2020. - №11 (43). Том 1. - С. 102-108uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено актуальному питанню підвищення ефективності діяльності підприємств ресторанного господарства за рахунок сервісу та покращення сервісного обслуговування. Насамперед визначено сутність поняття гостинність, послуга та сервіс. Розкрито особливості послуг у сфері ресторанного господарства та їх відмінні характеристики. Виявлено, що сервісна складова продукту діяльності закладів ресторанного господарства має такі особливості як: високий рівень невизначеності результату під час купівлі; виробництво, надання та споживання послуги відбувається одночасно; послугу неможливо зберігати; нематеріальна її складова невіддільна від споживача. У статті досліджено специфіку сервісу у сфері ресторанного бізнесу, де особливу увагу приділено обґрунтуванню його місця в системі сучасних інструментів ринкового управління та маркетингу ресторанного господарства. Визначено, що одним з найновіших інструментів маркетингу, що застосовують на підприємствах ресторанного господарства є процес (process). У ресторанному бізнесі процес охоплює стиль менеджменту, розподіл обов’язків, сервіс, технології приготування їжі, оформлення страв тощо. Далі сформовано та розкрито зміст складових сервісу. Доведено, що для покращення рівня сервісного обслуговування необхідно головну увагу приділити роботі з персоналом за наступними напрямами: рівень професійно-комунікативної компетентності, особистісний ріст та мотивація, внутрішньо-колективний клімат. Обґрунтовано вплив цих складових сервісу на діяльність підприємств ресторанного господарства. Також було визначено практичні аспекти застосування окремих інноваційних напрямів діяльності закладів ресторанного господарства. Зокрема, доведено доцільність впровадження таких продуктів як правило «SEC ryle», «Open Table» та інноваційних тенденцій «відкритої» кухні, «видимості» та близькості ресторану до клієнта, «прихованого гостя» тощо.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиївuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectпослугаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectсервісне обслуговуванняuk_UA
dc.titleСервіс як запорука ефективної діяльності підприємств ресторанного господарстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Service_ as _a_ guarantee _of_ efficient _activities_ of_ restaurant _enterprises.pdfСервіс як запорука ефективної діяльності підприємств ресторанного господарства1.84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.