Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8117
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарапко, Віталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Бедевельска, Маріанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-01T06:48:06Z | - |
dc.date.available | 2021-06-01T06:48:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8117 | - |
dc.description | Гарапко В. І. Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско ) / В. І. Гарапко, М. В. Бедевельска // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота». - Випуск 1 (48), 2021. - С. 79-82 | uk_UA |
dc.description.abstract | Вплив відвідування закладів освіти та пов'язаний з ним ризик передачі хвороби ще не має достатньо доведено, проте шкідливі наслідки повного переходу на дистанційну форму освіти таких закладів є безперечними і впливають на безпеку, добробут та навчання дітей/студентів, про що свідчать матеріали та документи багатьох держав. Мета статті є визначення ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 використовуючи матеріали Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури. Основою дослідження стали такі теоретичні методи: аналітичний та описовий методи опрацювання теоретичних і критичних джерел та ресурсів, пов’язаних з реалізацією освітнього процесу, з метою визначення ризиків пов’язаних із забезпеченням дистанційної форми навчання протягом пандемії Covid-19. Аналіз контекстуальних ризиків відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії Covid-19 дозволяє визначити алгоритм роботи органів освіти задля визначення: 1) пріоритетності закладів освіти для відновлення їх повної чи часткової роботи; 2) пріоритетність заходів щодо зменшення ризиків зараження у закладах освіти; 3) змін зони фокусу дистанційного навчання; 4)забезпечити пряме фінансування закладів освіти, які найбільше постраждали від кризи. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | заклади освіти | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | пандемія COVID-19 | uk_UA |
dc.title | Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско ) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RISKS _OF_ LACK_ OF _TRADITIONAL_ EDUCATIONAL _PROCESS.pdf | Ризики відсутності традиційного освітнього процесу у закладах освіти протягом пандемії СOVID-19 (на матеріалах юнеско ) | 873.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.