Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8156
Название: | Проблема інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутнього вчителя музики |
Авторы: | Попович, Наталія Михайлівна |
Ключевые слова: | інформаційно-комунікаційні технології майбутній учитель музики система професійної підготовки |
Дата публикации: | 2013 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті обґрунтовано специфіку впливу й проаналізовано проблеми інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у систему професійної підготовки майбутнього вчителя музики у ступеневій педагогічній освіті. Висвітлено шляхи реалізації можливостей сучасних технологій інформаційного впливу в освітньому процесі. Визначено основні педагогічні завдання використання інформаційно- комунікаційних технологій. Відзначається системний підхід щодо інтеграції ІКТ в навчально-виховний процес з метою підвищення результативності засвоєння знань. Розглянуто передумови ефективного функціонування інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. |
Описание: | Попович, Н. М. Проблема інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутнього вчителя музики / Н. М. Попович // Information Technologies and Learning Tools : bimonthly peer-reviewed e-journal in educational sphere. - Kyiv, http://journal.iitta.gov.ua, 2013. - №1 (33) |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8156 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
The_ problem_ of _integration _of_ information_ and _communication _technologies_ in _the _system_ of_ professional_.pdf | Проблема інтеграції інформаційно-комунікаційних технологій у системі професійної підготовки майбутнього вчителя музики | 590.57 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.