Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8186
Titel: | Мотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності |
Autoren: | Кузьма-Качур, Марія Іванівна Горват, Маріанна Василівна Савко, С. Л. |
Stichwörter: | мотивація молодші школярі мотивація до пізнавальної діяльності формування природознавчої компетентності |
Erscheinungsdatum: | 2021 |
Herausgeber: | Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугош |
Zusammenfassung: | У статті розглянуто проблему формування мотивації молодших школярів до вивчення природознавства. Будучи невід'ємним компонентом учіння, мотивація чинить вплив як на перебіг, так і на ефективність діяльності школярів. Освітня діяльність молодшого школяра стимулюється не одним мотивом, а комплексом різноманітних мотивів, які переплітаються, доповнюють один одного, перебувають у певному співвідношенні між собою. Авторами проаналізовано засоби впливів на формування мотивації до учіння у процесі вивчення змісту предмету "Я досліджую світ". |
Beschreibung: | Кузьма-Качур, М. І. Мотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, С. Л. Савко // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С. 56-61 |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8186 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Motivation _as_ a_ factor_ in_ the _successful_ formation _of_ natural _science _competence.pdf | Мотивація як чинник успішного формування природознавчої компетнтності молодших школярів у процесі навчально-пізнавальної діяльності | 895.84 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.