Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Titel: Самоосвіта вчителя: історичний аспект
Autoren: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Чорноличак, О. М.
Stichwörter: самоосвіта
молодий вчитель
форми самоосвітньої діяльності
організація самоосвітньої діяльності
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Мукачево : МДУ
Zusammenfassung: У статті розкрито актуальність самоосвіти та значення досвіду минулого означеної проблеми вчителів згідно сучасних освітніх стандартів, схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів в Україні кінця XIX на початку XX століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених зазначеного періоду щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітній зміст та значення колективних та індивідуальних форм самоосвітньої діяльності молодого вчителя.
Beschreibung: Кузьма-Качур, М. І. Самоосвіта вчителя: історичний аспект / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, О. М. Чорноличак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С.61-66.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8187
Enthalten in den Sammlungen:Статті

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
Teacher's _self-education_ historical _aspect.pdfСамоосвіта вчителя: історичний аспект909.89 kBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.