Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Title: Самоосвіта вчителя: історичний аспект
Authors: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Чорноличак, О. М.
Keywords: самоосвіта
молодий вчитель
форми самоосвітньої діяльності
організація самоосвітньої діяльності
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево : МДУ
Abstract: У статті розкрито актуальність самоосвіти та значення досвіду минулого означеної проблеми вчителів згідно сучасних освітніх стандартів, схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів в Україні кінця XIX на початку XX століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених зазначеного періоду щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітній зміст та значення колективних та індивідуальних форм самоосвітньої діяльності молодого вчителя.
Description: Кузьма-Качур, М. І. Самоосвіта вчителя: історичний аспект / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, О. М. Чорноличак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С.61-66.
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8187
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teacher's _self-education_ historical _aspect.pdfСамоосвіта вчителя: історичний аспект909.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.