Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8187
Название: Самоосвіта вчителя: історичний аспект
Авторы: Кузьма-Качур, Марія Іванівна
Горват, Маріанна Василівна
Чорноличак, О. М.
Ключевые слова: самоосвіта
молодий вчитель
форми самоосвітньої діяльності
організація самоосвітньої діяльності
Дата публикации: 2021
Издательство: Мукачево : МДУ
Краткий осмотр (реферат): У статті розкрито актуальність самоосвіти та значення досвіду минулого означеної проблеми вчителів згідно сучасних освітніх стандартів, схарактеризовано зміст, форми, засоби самоосвітньої діяльності молодих учителів в Україні кінця XIX на початку XX століття. Проаналізовано погляди видатних українських учених зазначеного періоду щодо теоретичного осмислення проблем самоосвіти. Розкрито освітній зміст та значення колективних та індивідуальних форм самоосвітньої діяльності молодого вчителя.
Описание: Кузьма-Качур, М. І. Самоосвіта вчителя: історичний аспект / М. І. Кузьма-Качур, М. В. Горват, О. М. Чорноличак // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" [Електронний ресурс] / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. - Мукачево-Ченстохова : РВВ МДУ; Академія ім. Я. Длугоша, 2021. - №1(30). - С.61-66.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8187
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Teacher's _self-education_ historical _aspect.pdfСамоосвіта вчителя: історичний аспект909.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.