Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8213
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ліба, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Хома, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-17T06:50:45Z | - |
dc.date.available | 2021-06-17T06:50:45Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8213 | - |
dc.description | Ліба О. М. Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / О. М. Ліба, О. М. Хома // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - Видавничий дім «Гельветика», 2021 р. - № 75, Т. 2. - С. 118-121 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано окремі дослідження вчених щодо означеної проблеми. Сучасний учитель повинен володіти професійною компетентністю, педагогічною майстерністю, вміти організувати освітній процес так, щоб учень був активним його учасником. Наголошено на тому, що сьогодні початкова освіта проходить реформування. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти, Типові освітні програми, нові підручники з інтегрованим змістом переорієнтовують педагога на формування у здобувачів освіти ключових компетентностей. Змінюється підготовка майбутнього вчителя початкової школи до навчання учнів 1–4-х класів відповідно до законів України «Про освіту», «Про вищу освіту». Розкрито сутність поняття «професійна підготовка майбутнього фахівця», яке визначається дослідниками як неперервний процес набуття особистістю суб’єктивного досвіду професійної діяльності, а «фахова компетентність» ‒ як цілісний безперервний процес, який реалізується в умовах освітнього середовища професійної підготовки фахівців. Авторами проаналізовано освітньо-професійні програми «Початкова освіта і соціальна педагогіка» й «Початкова освіта та психологічний супровід освітньої діяльності». Розкрито алгоритм організації й проходження однієї з педагогічних практик для спеціальності «Початкова освіта». Акцентовано на тому, що педагогічна практика є цілісним процесом, невіддільним від теоретичного складника. Вона буде ефективною за умови сформованості складників професійної компетентності: інтегральної, загальних та фахових. Значення надається методикам навчання, які передбачають моделювання уроків чи їхніх фрагментів у 1–4-х класах. Студенти здійснюють аналіз програм, відеоуроків, демонструють власне бачення сучасного уроку. На практичних заняттях вивчаються й апробуються інноваційні методи навчання, що дасть можливість наблизити підготовку вчителя до реального освітнього процесу в початковій школі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.title | Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Practical _training_ of_ future_ primary _school _teachers_ in _the _context_ of _educational.pdf | Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ | 857.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.