Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8213
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіба, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorХома, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-06-17T06:50:45Z-
dc.date.available2021-06-17T06:50:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8213-
dc.descriptionЛіба О. М. Практична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ / О. М. Ліба, О. М. Хома // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - Видавничий дім «Гельветика», 2021 р. - № 75, Т. 2. - С. 118-121uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання практичної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Проаналізовано окремі дослідження вчених щодо означеної проблеми. Сучасний учитель повинен володіти професійною компетентністю, педагогічною майстерністю, вміти організувати освітній процес так, щоб учень був активним його учасником. Наголошено на тому, що сьогодні початкова освіта проходить реформування. Концепція Нової української школи, Державний стандарт початкової освіти, Типові освітні програми, нові підручники з інтегрованим змістом переорієнтовують педагога на формування у здобувачів освіти ключових компетентностей. Змінюється підготовка майбутнього вчителя початкової школи до навчання учнів 1–4-х класів відповідно до законів України «Про освіту», «Про вищу освіту». Розкрито сутність поняття «професійна підготовка майбутнього фахівця», яке визначається дослідниками як неперервний процес набуття особистістю суб’єктивного досвіду професійної діяльності, а «фахова компетентність» ‒ як цілісний безперервний процес, який реалізується в умовах освітнього середовища професійної підготовки фахівців. Авторами проаналізовано освітньо-професійні програми «Початкова освіта і соціальна педагогіка» й «Початкова освіта та психологічний супровід освітньої діяльності». Розкрито алгоритм організації й проходження однієї з педагогічних практик для спеціальності «Початкова освіта». Акцентовано на тому, що педагогічна практика є цілісним процесом, невіддільним від теоретичного складника. Вона буде ефективною за умови сформованості складників професійної компетентності: інтегральної, загальних та фахових. Значення надається методикам навчання, які передбачають моделювання уроків чи їхніх фрагментів у 1–4-х класах. Студенти здійснюють аналіз програм, відеоуроків, демонструють власне бачення сучасного уроку. На практичних заняттях вивчаються й апробуються інноваційні методи навчання, що дасть можливість наблизити підготовку вчителя до реального освітнього процесу в початковій школі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleПрактична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Practical _training_ of_ future_ primary _school _teachers_ in _the _context_ of _educational.pdfПрактична підготовка майбутніх учителів початкової школи в контексті освітніх реформ857.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.