Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8219
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мельникова, Корнелія Юріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-22T08:20:11Z | - |
dc.date.available | 2021-06-22T08:20:11Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8219 | - |
dc.description | Мельникова К. Ю. Формування граматично цілісних комунікативних навичок в учнів початкової школи з використанням інтелектуальних ігор [Рукопис]: науково-методичне кваліфікаційне завдання. Спеціальність Середня освіта (Мова і література(англійська)) ОС – бакалавр / К. Ю. Мельникова ; наук. кер. Н. В. Теличко. - Мукачево: МДУ, 2021. - 75 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Темою науково-методичного кваліфікаційного завдання "Формування граматично цілісних комунікативних навичок в учнів початкової школи з використанням інтелектуальних ігор". Реалізація поставлених завдань відбувалася під час проходження педагогічної практики (виробничої) протягом чотирьох навчальних тижнів (у період з 5 квітня по 2 травня 2021 року) на базі Мукачівської ЗОШ I-III ступенів №20. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальні ігри | uk_UA |
dc.subject | рoзвиваючі ігри для дітей | uk_UA |
dc.subject | діти | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.title | Формування граматично цілісних комунікативних навичок в учнів початкової школи з використанням інтелектуальних ігор | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Untitled |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formation of grammatically_ coherent _communication_ skills_ in _primary _school _students_using_ intellectual _games.pdf | Формування граматично цілісних комунікативних навичок в учнів початкової школи з використанням інтелектуальних ігор | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.