Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозяр, М. М.-
dc.contributor.authorОстровська, Н. Д.-
dc.contributor.authorБопко, Ігор Зеновійович-
dc.date.accessioned2021-08-12T07:38:00Z-
dc.date.available2021-08-12T07:38:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8241-
dc.descriptionКозяр М. М. Підготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв'язання конфліктних ситуацій / М. М. Козяр, Н. Д. Островська, І. З. Бопко // Інноваційна педагогіка : науковий журнал. - Одеса : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - Випуск 35. - С. 101-104uk_UA
dc.description.abstractу статті розглянуто питання конфліктології. Зазначено, що конфлікти часто виникають у суспільстві між його членами. Різні науки розглядають конфлікти своєрідно. Соціологія орієнтована на аналіз міжгрупових конфліктів; психологія – на дослідження внутрішньоособистісних і міжособистісних суперечностей, а також міжгрупових. Сучасна психологія розглядає й інші типології, які зумовлені станом людини: «дитина», «батько» і «дорослий». Вони відрізняються схильністю до емоцій. Конфліктні ситуації виникають саме тоді, коли починають взаємодіяти люди з однотипною психікою. Уведено поняття «конфліктологічна готовність», під якою розуміють збагачення змісту підготовки майбутніх фахівців спеціальними знаннями про сутність, структуру, функції конфліктів, механізми запобігання, розв’язання. Виділено шляхи формування конфліктологічної готовності: створення інтеграційного комплексу психолого-педагогічних дисциплін; використання дидактичного принципу активізації навчальної діяльності; упровадження проблемного і проєктного навчання; використання тренінгу. У процесі розроблення тренінгу ми орієнтувалися на авторську тренінгову програму, яка була спрямована на навчання студентів і курсантів такому: розробляти ідеальні моделі поведінкової діяльності під час конфліктів; вибирати методи вирішення конфлікту. Кожний із цих шляхів забезпечує ефективність формування конфліктологічної готовності, особливо якщо їх упроваджувати водночас. Перевірка стану сформованості конфліктологічної готовності студентів і курсантів показала, що вона сформована в основному на середньому і низькому рівнях, отже, потрібно продовжувати дослідження в напрямі пошуку педагогічних умов процесу підвищення ефективності формування конфліктологічної готовності майбутніх фахівців.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectконфліктологіяuk_UA
dc.subjectконфлітологічна готовністьuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні аспектиuk_UA
dc.subjectшляхи формуванняuk_UA
dc.subjectтренінгuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв'язання конфліктних ситуаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Training_ of_ future _specialists _of_ various _profiles_ to _resolve _conflict_ situations.pdfПідготовка майбутніх фахівців різного профілю до розв'язання конфліктних ситуацій628.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.