Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/824
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Розман, Ірина Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-14T12:32:32Z | - |
dc.date.available | 2018-01-14T12:32:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/824 | - |
dc.description | Розман І. І. Формування мовленнєвих навичок майбутнього вчителя за умов поліетнічного середовища Закарпаття / І. І. Розман // Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону. Збірник матеріалів III Міжнародної науково-практичної конференції (20 - 22 вересня 2017р.) - Івано-Франківськ, 2017. - С. 61-62 | en_US |
dc.description.abstract | Наукові дослідження з проблеми формування культури мовлення майбутніх учителів у діалектному середовищі продиктовані вимогами сьогодення, оскільки перед вищою школою стоїть завдання підготували висококваліфікованих спеціалістів, які вільно володіють професійним мовленням: послуговуються офіційно-діловим, науковим та розмовним стилями з урахуванням територіальних діалектів; мають чітке уявлення про терміни та раціональне їх використання у професійному мовленні; уміють висловлюватися на професійну тему, уникаючи змішаних і соціальних діалектизмів; мають навички культури професійного спілкування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Івано - Франківськ | en_US |
dc.subject | мовлення студентів | en_US |
dc.subject | культура мовлення | en_US |
dc.subject | поліетнічне середовища | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.title | Формування мовленнєвих навичок майбутнього вчителя за умов поліетнічного середовища Закарпаття | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
№ 2 Розман Документ.pdf | Формування мовленнєвих навичок майбутнього вчителя за умов поліетнічного середовища Закарпаття | 389.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.