Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8252
Назва: Етноекологічна освіта дошкольника і розвиваюче предметно-просторове середовище
Автори: Черепаня, Наталія Іванівна
Русин, Надія Михайлівна
Ключові слова: етноекологічна освіта
діти дошкільного віку
розвиваюче предметно-просторове середовище
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево-Ченстохова
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему етноекологічної освіти дошкільника на сучасному етапі, проаналізовано умови реалізації системи етноекологічної освіти в ЗДО. Однією з основних умов реалізації системи етноекологічної освіти є організація етноекологічного розвиваючого предметно-просторового середовища. Розвиваюче предметно-просторове середовище сприяє сприятливому розвитку творчих здібностей кожної дитини, можливості проявити себе в діяльності і реалізуватися в ній. З’ясовано організацію етноекологічного розвиваючого предметно-просторового середовища в ЗДО та його вплив на розвиток дошкільника
Опис: Черепаня, Н. І. Етноекологічна освіта дошкольника і розвиваюче предметно-просторове середовище / Н. І. Черепаня, Н. М. Русин // Міжнародний науковий журнал "Освіта і наука" / голов. ред.: Щербан Т. Д.; заст. голов. ред.: Jerzy Piwowarski; Гоблик В. В. – Мукачево-Ченстохова, 2021. – 1(30). – С.114-118
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8252
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ETHNOECOLOGIC_AL_ EDUCATION _OF PRESCHOOLERS.pdfЕтноекологічна освіта дошкольника і розвиваюче предметно-просторове середовище891.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.