Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Titel: | Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі |
Autoren: | Веждел, А. |
Stichwörter: | «професійна підготовка» професійна діяльність професійний саморозвиток особистість учителя професійно-особистісні якості |
Erscheinungsdatum: | 2021 |
Herausgeber: | Мукачево-Ченстохова |
Zusammenfassung: | У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності. |
Beschreibung: | Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16 |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262 |
Enthalten in den Sammlungen: | Статті |
Dateien zu dieser Ressource:
Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
---|---|---|---|---|
Theoretical _and_methodolog_ical_ bases _of_ professional _readiness_ of future_ teachers.pdf | Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі | 949.21 kB | Adobe PDF | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.