Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Название: | Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі |
Авторы: | Веждел, А. |
Ключевые слова: | «професійна підготовка» професійна діяльність професійний саморозвиток особистість учителя професійно-особистісні якості |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Мукачево-Ченстохова |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності. |
Описание: | Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16 |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262 |
Располагается в коллекциях: | Статті |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theoretical _and_methodolog_ical_ bases _of_ professional _readiness_ of future_ teachers.pdf | Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі | 949.21 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.