Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Назва: Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі
Автори: Веждел, А.
Ключові слова: «професійна підготовка»
професійна діяльність
професійний саморозвиток
особистість учителя
професійно-особистісні якості
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево-Ченстохова
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності.
Опис: Веждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Theoretical _and_methodolog_ical_ bases _of_ professional _readiness_ of future_ teachers.pdfТеоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі949.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.