Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеждел, А.-
dc.date.accessioned2021-08-17T08:06:52Z-
dc.date.available2021-08-17T08:06:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8262-
dc.descriptionВеждел А. Теоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі / А. Веждел// Наука майбутнього : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.12-16uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття готовність майбутніх учителів до здійснення професійної педагогічної діяльності як інтегративну особистіснопрофесійну якість, яка характеризує певний рівень розвитку їхньої професійної компетентності в результаті інтеграції мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивно-результативного аспектів. Здійснена кореляція понять «професійна компетентність» та «готовність до педагогічної діяльності» як змістове наповнення професійної компетентності вчителя іноземної мови, що засвідчує його готовність до професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМукачево-Ченстоховаuk_UA
dc.subject«професійна підготовка»uk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійний саморозвитокuk_UA
dc.subjectособистість учителяuk_UA
dc.subjectпрофесійно-особистісні якостіuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical _and_methodolog_ical_ bases _of_ professional _readiness_ of future_ teachers.pdfТеоретико-методологічні основи професійної готовності майбутніх учителів до навчання іноземних мов у початковій школі949.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.