Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8271
Title: Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій
Authors: Козар, К. А.
Маркусь, Ю. М.
Чекан, Оксана Іванівна
Keywords: комунікативна активність
діти молодшого дошкільного віку
інноваційні технології
Issue Date: 2021
Publisher: Мукачево
Abstract: У статті обґрунтовано теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій. Проаналізовано нову редакцію Базового компонента дошкільної освіти, де розвиток мовлення подано як самостійний напрям дошкільної освіти, одну з основних освітніх ліній, що становить підґрунтя для формування мовної і мовленнєвої компетенцій дітей на подальших етапах навчання, зокрема в початковій школі, й узгоджується з Державним стандартом початкової освіти. Висвітлено низку інноваційних підходів, методів, технологій, які тією чи іншою мірою стосуються мовленнєвого розвитку дитини (насамперед українського): соціоігровий підхід Є. Є. Шулєшка; навчання грамоти за технологіями Є. Є. Шулєшка та М. Зайцева; творчий розвиток за методами Л. Б. Фесюкової; комунікативний розвиток за технологією Т. О. Піроженко тощо.
Description: Козар К. А. Теоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій / К.А. Козар, Ю.М. Маркусь, О.І. Чекан// Наука майбутнього: збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С. 47-51
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8271
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical_ bases_ of _formation _of _communicative activity_ at _children _of _younger _preschool _age _by means _of_innovative _technologies.pdfТеоретичні засади формування комунікативної активності у дітей молодшого дошкільного віку засобами інноваційних технологій872.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.