Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8279
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мочан, Тетяна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Гунда, А. І. | - |
dc.contributor.author | Маховська, А. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-18T15:26:33Z | - |
dc.date.available | 2021-08-18T15:26:33Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8279 | - |
dc.description | Мочан, Т.М. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційних технологій у професійній діяльності [Текст] / Т.М. Мочан, А.І. Гунда, А.І. Маховська// Наука майбутнього [Електронний ресурс] : збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих вчених / гол. ред. В.В. Гоблик. – Мукачево, 2021. – Випуск 1(7). – С.85-89 | uk_UA |
dc.description.abstract | У публікації розглядається теоретичне узагальнення розв’язання проблеми формування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційних технологій. Обґрунтовано наявний запит в українському суспільстві на якісну освіту, яка враховує активний розвиток комп’ютерних засобів, поширення електронних освітніх ресурсів та їхнє використання в освітній галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Мукачево | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | початкова школа | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційних технологій у професійній діяльност | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Training_ of_ future_ primary _school_ teachers.pdf | Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційних технологій у професійній діяльності | 953.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.