Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/827
Название: Радянська педагогіка: біографічна порадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст.
Авторы: Розман, Ірина Іллівна
Ключевые слова: радянська педагогіка
парадигма
біографістика
педагогічна душка
Дата публикации: 2017
Издательство: Ужгород
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто сукупність педагогічних, загальнотеоретичних основ радянської педагогіки, систему понять і уявлень про особливості педагогічної науки другої половини 40-х - 80-тих років XX століття. Проаналізовано світогляд педагогів щодо виховання молоді; закцентовоно увагу на необхідності та доцільності вивчення історичного досвіду педагогічної думки як основи інноваційної технології виховання. З ’ясовано роль педагогічної думки в адаптації особистості до потреб життєдіяльності у суспільстві.
Описание: Розман І, І. Радянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст. / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. Збірник наукових праць - Ужгород, 2017. - Випуск 2 (41) - С. 219 - 221
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/827
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
№ 4 Розман Документ.pdfРадянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст.270.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.