Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/827
Назва: Радянська педагогіка: біографічна порадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст.
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: радянська педагогіка
парадигма
біографістика
педагогічна душка
Дата публікації: 2017
Видавництво: Ужгород
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сукупність педагогічних, загальнотеоретичних основ радянської педагогіки, систему понять і уявлень про особливості педагогічної науки другої половини 40-х - 80-тих років XX століття. Проаналізовано світогляд педагогів щодо виховання молоді; закцентовоно увагу на необхідності та доцільності вивчення історичного досвіду педагогічної думки як основи інноваційної технології виховання. З ’ясовано роль педагогічної думки в адаптації особистості до потреб життєдіяльності у суспільстві.
Опис: Розман І, І. Радянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст. / І. І. Розман // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. Збірник наукових праць - Ужгород, 2017. - Випуск 2 (41) - С. 219 - 221
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/827
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 4 Розман Документ.pdfРадянська педагогіка: біографічна парадигма другої половини 40-х - 80-х рр. ХХ ст.270.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.