Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8430
Назва: Особистісне мотиваційно-усвідомлене сприйняття інтелігентності майбутніми фахівцями як педагогічна складова якісної освіти
Автори: Ксенофонтов, Сергій Саввич
Ключові слова: майбутні фахівці
педагогічна складова
якість освіти
Дата публікації: 2021
Видавництво: МДУ
Опис: Ксенофонтов С.С. Особистісне мотиваційно-усвідомлене сприйняття інтелігентності майбутніми фахівцями як педагогічна складова якісної освіти [Текст] / С.С. Ксенофонтов// Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.,м. Мукачево) / гол. ред. Т.Д.Щербан. – Мукачево, 2021. – С.330-332
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8430
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Personal _motivational-conscious_ perception_ of _intelligence.pdfОсобистісне мотиваційно-усвідомлене сприйняття інтелігентності майбутніми фахівцями як педагогічна складова якісної освіти1.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.