Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/845
Назва: Досвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні
Автори: Розман, Ірина Іллівна
Ключові слова: біографічний метод
педагогічна персоналістика
педагогічна біографістика
історико-педагогічна наука
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У науці нагромаджено значний досвід використання біографічного методу в розв’язанні різних дослідницьких завдань. Він має міждисциплінарно-інтегративний характер. Для розвитку педагогічної біографістики він становить інтерес і цінність із двох основних позицій: а) як науково-теоретичний інструментарій, що сприяє підвищенню ефективності аналізу джерельних матеріалів для вивчення педагогічних персоналій в історичній ретроспективі; б) як практично-експериментальний інструмент, який також може бути корисним у вивченні персоналій в ретроспективі, зокрема дозволяє зібрати додаткові свідчення про них у живих носіїв інформації тощо.
Опис: Розман І. І. Досвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні / І, І. Розман // Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал №11 (154) - листопад 2017. - С. 96-101
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/845
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
№ 12 Розман Документ(2).pdfДосвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні.1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.