Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/845
Назва: | Досвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні |
Автори: | Розман, Ірина Іллівна |
Ключові слова: | біографічний метод педагогічна персоналістика педагогічна біографістика історико-педагогічна наука |
Дата публікації: | 2017 |
Короткий огляд (реферат): | У науці нагромаджено значний досвід використання біографічного методу в розв’язанні різних дослідницьких завдань. Він має міждисциплінарно-інтегративний характер. Для розвитку педагогічної біографістики він становить інтерес і цінність із двох основних позицій: а) як науково-теоретичний інструментарій, що сприяє підвищенню ефективності аналізу джерельних матеріалів для вивчення педагогічних персоналій в історичній ретроспективі; б) як практично-експериментальний інструмент, який також може бути корисним у вивченні персоналій в ретроспективі, зокрема дозволяє зібрати додаткові свідчення про них у живих носіїв інформації тощо. |
Опис: | Розман І. І. Досвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні / І, І. Розман // Молодь і ринок: науково-педагогічний журнал №11 (154) - листопад 2017. - С. 96-101 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/845 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№ 12 Розман Документ(2).pdf | Досвід розробки біографічного підходу в різних галузях знань та можливості його використання в історико-педагогічному дослідженні. | 1.96 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.