Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/847
Назва: Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект
Автори: Староста, Володимир Іванович
Товканець, Ганна Василівна
Ключові слова: контроль навчальних досягнень
мотивація навчання
професійна підготовка майбутніх учителів
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена виявленню ставлення студентів до контролю навчальних досягнень у контексті мотивації учіння. Досліджено сутність понять «контроль навчальних досягнень», «мотивація учіння». Проаналізовано результати анкетування студентів – майбутніх учителів. Встановлено, що доцільно покращувати мотивацію навчання та об’єктивність оцінювання під час деяких методів та форм контролю (групова перевірка, спостереження, самооцінювання, взаємооцінювання). Показано позитивну кореляцію між об’єктивністю контролю та мотивацією учіння.
Опис: Староста, В. І. Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект / В. І. Староста, Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 1(5). – С.39-42
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/847
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_Starosta_Tovkanec_s.39-42-39-42.pdfКонтроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект631.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.