Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/847
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Староста, Володимир Іванович | - |
dc.contributor.author | Товканець, Ганна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-17T10:57:45Z | - |
dc.date.available | 2018-01-17T10:57:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/847 | - |
dc.description | Староста, В. І. Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект / В. І. Староста, Г. В. Товканець // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія "Педагогіка та психологія" : збірник наукових праць / гол.ред. Г.В. Товканець. – Мукачево : МДУ, 2017. – Випуск 1(5). – С.39-42 | en_US |
dc.description.abstract | Стаття присвячена виявленню ставлення студентів до контролю навчальних досягнень у контексті мотивації учіння. Досліджено сутність понять «контроль навчальних досягнень», «мотивація учіння». Проаналізовано результати анкетування студентів – майбутніх учителів. Встановлено, що доцільно покращувати мотивацію навчання та об’єктивність оцінювання під час деяких методів та форм контролю (групова перевірка, спостереження, самооцінювання, взаємооцінювання). Показано позитивну кореляцію між об’єктивністю контролю та мотивацією учіння. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | контроль навчальних досягнень | en_US |
dc.subject | мотивація навчання | en_US |
dc.subject | професійна підготовка майбутніх учителів | en_US |
dc.title | Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2017_Starosta_Tovkanec_s.39-42-39-42.pdf | Контроль навчальних досягнень студентів: мотиваційний аспект | 631.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.