Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8492
Название: Сутність та функції освітнього маркетингу
Авторы: Молнар, Тетяна Іванівна
Тинта, В. В.
Ключевые слова: освітній маркетинг
функції маркетингу
освітні послуги
Дата публикации: 2021
Издательство: Мукачево : 2021
Описание: Молнар Т. І. Сутність та функції освітнього маркетингу / Т. І. Молнар, В. В. Тинта // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.,м. Мукачево) / гол. ред. Т.Д.Щербан. - Мукачево : МДУ, 2021. - С.171-173
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8492
Располагается в коллекциях:Тези доповідей

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
The_essence_and_functions_of_educational_marketing.pdfСутність та функції освітнього маркетингу1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.