Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8492
Назва: Сутність та функції освітнього маркетингу
Автори: Молнар, Тетяна Іванівна
Тинта, В. В.
Ключові слова: освітній маркетинг
функції маркетингу
освітні послуги
Дата публікації: 2021
Видавництво: Мукачево : 2021
Опис: Молнар Т. І. Сутність та функції освітнього маркетингу / Т. І. Молнар, В. В. Тинта // Сучасні тенденції розвитку науки й освіти в умовах поглиблення євроінтеграційних процесів [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей за матеріалами VI Всеукраїнської науково-практичної конференції (13-14 травня 2021 р.,м. Мукачево) / гол. ред. Т.Д.Щербан. - Мукачево : МДУ, 2021. - С.171-173
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8492
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_essence_and_functions_of_educational_marketing.pdfСутність та функції освітнього маркетингу1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.