Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8542
Назва: Особливості професійної підготовки фахівця з маркетингу в у сучасних соціально-економічних умовах
Автори: Кравченко, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: фахівець з маркетингу
професійна підготовка
маркетинг
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі підготовки фахівців з маркетингу. Проаналізовано нормативні документи, навчальні плани провідних закладів вищої освіти України, відповідних стнадартів підготовки спеціалістів. У статті йдеться також про недоліки існуючої системи теоретичної освіти.
Опис: Кравченко Т. М. Особливості професійної підготовки фахівця з маркетингу в у сучасних соціально-економічних умовах / Т. М. Кравченко // International scientific and practical conference “International scientific innovations in human life” (August 25-27, 2021). - Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom. 2021. - Р. 211-220
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8542
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Features_ of_ professional_ training _of_ a _marketing_ specialist_ in _modern _socio-economic _conditions.pdfОсобливості професійної підготовки фахівця з маркетингу в у сучасних соціально-економічних умовах1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.