Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8556
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2021-09-09T07:13:24Z-
dc.date.available2021-09-09T07:13:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8556-
dc.descriptionШвардак М. В. Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Духовність особистості: методологія, теорія і практика . - 2021. - С. 295-305uk_UA
dc.description.abstractУ статті уточнено поняття «лідер»,«лідерство»,«лідерський потенціал». Центральною дефініцією дослідження є «технологія лідерства», яка трактується автором як сукупність знань про лідерство, його форми, концепції та стилі, а також послідовність етапів формування та розвитку в керівника лідерського потенціалу. Технологія лідерства у даному дослідженні розглядається в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти. З’ясовано розбіжності між керівництвом та лідерством, керівником та лідером. Аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дав можливість з’ясувати, що традиційно виділяють дві форми лідерства: формальне та неформальне. Схарактеризовано такі стилі лідерства: ідеалістичний, навчаючий, товариський, демократичний, амбіціозний та авторитарний. З’ясовано, що станом на сьогодні ефективними в умовах закладу освіти вважаються концепції харизматичного лідерства, трансформаційного лідерства та лідерства в управлінні командою. Визначено першорядні лідерські якості. Серед них: організаторські здібності, авторитетність, активність, рішучість, упевненість у собі, асертивність, сила волі, гострий розум, розвинене почуття інтуїції, здатність до співпраці, стійкість до стресу, вміння слухати інших, бути приємним співрозмовником, оригінальність, рефлексивність, уміння психологічно грамотно впливати на ситуацію в колективі. З’ясовано, що розвиток лідерського потенціалу в керівників закладів загальної середньої освіти неможливий шляхом виключно інформування, адже передбачає відповідне ставлення та поведінку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectлідерuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.subjectлідерський потенціалuk_UA
dc.subjectтехнологія лідерстваuk_UA
dc.subjectкерівник закладу освітиuk_UA
dc.titleТехнологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Leadership_ technology_ in _the_ conditions _of_ general_ secondary_ education.pdfТехнологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти839.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.