Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8556
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Швардак, Маріанна Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-09T07:13:24Z | - |
dc.date.available | 2021-09-09T07:13:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8556 | - |
dc.description | Швардак М. В. Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти / М. В. Швардак // Духовність особистості: методологія, теорія і практика . - 2021. - С. 295-305 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті уточнено поняття «лідер»,«лідерство»,«лідерський потенціал». Центральною дефініцією дослідження є «технологія лідерства», яка трактується автором як сукупність знань про лідерство, його форми, концепції та стилі, а також послідовність етапів формування та розвитку в керівника лідерського потенціалу. Технологія лідерства у даному дослідженні розглядається в умовах сучасного закладу загальної середньої освіти. З’ясовано розбіжності між керівництвом та лідерством, керівником та лідером. Аналіз науково-педагогічної літератури з проблеми дав можливість з’ясувати, що традиційно виділяють дві форми лідерства: формальне та неформальне. Схарактеризовано такі стилі лідерства: ідеалістичний, навчаючий, товариський, демократичний, амбіціозний та авторитарний. З’ясовано, що станом на сьогодні ефективними в умовах закладу освіти вважаються концепції харизматичного лідерства, трансформаційного лідерства та лідерства в управлінні командою. Визначено першорядні лідерські якості. Серед них: організаторські здібності, авторитетність, активність, рішучість, упевненість у собі, асертивність, сила волі, гострий розум, розвинене почуття інтуїції, здатність до співпраці, стійкість до стресу, вміння слухати інших, бути приємним співрозмовником, оригінальність, рефлексивність, уміння психологічно грамотно впливати на ситуацію в колективі. З’ясовано, що розвиток лідерського потенціалу в керівників закладів загальної середньої освіти неможливий шляхом виключно інформування, адже передбачає відповідне ставлення та поведінку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | лідер | uk_UA |
dc.subject | лідерство | uk_UA |
dc.subject | лідерський потенціал | uk_UA |
dc.subject | технологія лідерства | uk_UA |
dc.subject | керівник закладу освіти | uk_UA |
dc.title | Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Leadership_ technology_ in _the_ conditions _of_ general_ secondary_ education.pdf | Технологія лідерства в умовах закладу загальної середньої освіти | 839.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.