Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8557
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвардак, Маріанна Василівна-
dc.date.accessioned2021-09-09T07:37:00Z-
dc.date.available2021-09-09T07:37:00Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8557-
dc.descriptionШвардак М. В. Сучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту / М. В. Швардак // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. - № 5 (336), 2020. - С. 195-184uk_UA
dc.description.abstractУ статті встановлено, що розвивати професіоналізм та формувати високий рівень готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту доцільно через систему методологічних підходів. Розкрито сутнісні характеристики технологічного, компетентнісного, студентоцентрованого, праксеологічного, ситуативного, диджиталізованого та рефлексивного підходів. Доведено, що реалізація системи формування готовності майбутнього керівника закладу освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту в умовах магістратури закладу вищої освіти відбувається згідно з означеними підходами, основні положення яких дозволяють оптимально вибудувати стратегію досягнення наукової мети.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутні керівники закладів освітиuk_UA
dc.subjectготовністьuk_UA
dc.subjectметодологічні підходиuk_UA
dc.subjectтехнології педагогічного менеджментуuk_UA
dc.titleСучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічнго менеджментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Modern_ Methodological _Approaches_ to_the_ Formation.pdfСучасні методологічні підходи формування готовності майбутніх керівників закладів освіти до застосування технологій педагогічного менеджменту960.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.