Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8581
Title: | Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття |
Authors: | Молнар, Тетяна Іванівна |
Keywords: | soft skills міжкультурний простір світогляд світоглядний компонент вчитель початкових класів професійна підготовка |
Issue Date: | 2021 |
Abstract: | Освітня діяльність у процесі фахової підготовки спрямовується на формування у здобувачів вищої освіти ініціативності, набуття трансдисциплінарних професійних (hard skills) та універсальних навичок (soft skills), що дозволять легко розв’язувати завдання, які виникатимуть у професійній педагогічній діяльності в умовах міжкультурного простору Закарпаття. Актуалізовано проблему формування в майбутніх учителів початкових класів міжетнічної толерантності, терпимості до відмінностей у культурах, релігіях, національних особливостей, уміння взаємодіяти з людьми в полікультурній групі, персоніфікувати себе як особистість. |
Description: | Молнар Т. І. Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття / Т. І. Молнар // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: педагогіка і психологія. – 2021. – Випуск 66. - С. 79-84 |
URI: | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8581 |
Ebben a gyűjteményben: | Статті |
Fájlok a dokumentumban:
Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
---|---|---|---|---|
Features _of_ the _formation_ of _Soft_ Skills _in_ future _elementary_ class _teachers_ in conditions_ of_ professional _preparation_ for_ work_ in_ the_ intercultural _space_ of_ Transcarpathia.pdf | Особливості формування Soft Skills у майбутніх учителів початкових класів в умовах професійної підготовки до роботи в міжкультурному просторі Закарпаття | 977.43 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!