Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8584
Назва: Запезпечення конкурентоспроможності підприємства в системі антикризового менеджменту
Автори: Шашовець, Йолана Петрівна
Ключові слова: криза
антикризове управління
конкурентоспроможність підприємства
стратегічний маркетинг
антикризове управління персоналом
фінансова стійкість
економічна стабільність підприємства
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню проблем, пов’язаних із розробленням складових елементів антикризового управління підприємством, яке діє в умовах конкурентного середовища. Обґрунтовано необхідність розширення підходів до розуміння сутності та змісту антикризового менеджменту, наголошено на важливості забезпечення конкурентоспроможності підприємства в умовах економічної нестабільності. Окреслено напрями та етапи реалізації заходів антикризового менеджменту, орієнтованого на забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Охарактеризовано роль та місце стратегічного маркетингу в системі антикризового менеджменту. Обґрунтовано етапи антикризового управління персоналом та основні заходи із забезпечення фінансової стійкості організації. Зазначено, що кінцевою метою антикризового менеджменту є підтримка довгострокової економічної стабільності підприємства
Опис: Шашовець Й. П. Запезпечення конкурентоспроможності підприємства в системі антикризового менеджменту / Й. П. Шашовець // Приазовський економічний вісник. - Випуск 1(24) 2021. - С. 135-139
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8584
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROVIDING _THE_ COMPETITIVENESS_ OF_ THE_ ENTERPRISE.pdfЗапезпечення конкурентоспроможності підприємства в системі антикризового менеджменту720.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.