Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8615
Назва: | Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики |
Автори: | Лавренова, Марія Василівна Лалак, Наталія Володимирівна Молнар, Тетяна Іванівна Фенчак, Любов Михайлівна |
Ключові слова: | освітнє середовище індивідуальна освітня траєкторія індивідуальна програма розвитку індивідуальний навчальний план здобувач початкової освіти вчитель початкових класів |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушується проблема формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів початкової освіти в умовах сучасного освітнього простору. Авторами уточнено термінологічне поле дослідження. З'ясовано, що індивідуальна освітня траєкторія - це персональний шлях реалізацій особистісного потенціалу здобувана освіти,який формується з урахуванням ного здібностей, задатків, інтересів, потреб, мотивації, можливостей і досвіду. Цей шлях грунтується на виборі ефективних форм, методів, прийомів, засобів навчання дитини та темпу здобуття освіти, розроблених для неї освітніх програм та [Запропонованих навчальних дисциплін. Визначено етапи реалізації..., індивідуальної... освітньої траєкторії; закцентовано увагу на важливості педагогічнбго супроврДу руху здобувачів освіти за індивідуальною траєкторією. Індивідуальна освітня траєкторія учня реалізується на підставі індивідуальної програми розвитку, індивідуального навчального плану. Ці нормативні документи розробляються командою психолого-педагогічного супроводу дитини, погоджуються з батьками, схвалюються на засіданні педагогічної ради. В статті окреслено шляхи формування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів початкової освіти, як от:, різнобічне знання особистості учня, його психофізіологічних особливостей та ,можливостей, організація диференційованого навчання, що передбачає структурнаііня змісту навчального матеріалу, добір прийомів і засобів навчання відповідно ; до ..типологічних особливостей молодших школярів; акцентування на розвиток конкретних Особистісних здібностей та індивідуального потенціалу школяра як орієнтир; для ведення ним освітньої діяльності з кожного навчального предмета; консультативна допомога вчителя у вибудовуванні учнем власної освітньої програми та визначенні індивідуального темпу її опанування. |
Опис: | Лавренова М. Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики / М. Лавренова, Н. Лалак, Т. Молнар, Л. Фенчак // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна : збірник наукових праць. - Львів, 2021. - Випуск 35. - С. 103-111 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8615 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
The _trajectory _of_ development _of _the _applicant_for _primary _education_ from_ theory to practice.pdf | Траєкторія розвитку здобувача початкової освіти: від теорії до практики | 1.21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.