Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8661
Titel: Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань
Autoren: Максименко, Діана Вікторівна
Ліба, Наталія Степанівна
Торіна, В.
Stichwörter: добробут
розвиток людини
стратегічні зміни
соціальний маркетинг
соціально орієнтований маркетинг
Erscheinungsdatum: 2021
Herausgeber: Bratislavа
Zusammenfassung: В сучасних умовах трансформації економічної системи та пошуку нових форм управління загальна орієнтація вітчизняних підприємств на соціально відповідальну стратегію бізнесу стає все більш актуальною. Методологічні підходи до визначення категорії "соціальний маркетинг"; розглядаються питання встановлення особливостей, принципів та некомерційної складової маркетингової діяльності комерційних організацій. Оновлена концепція соціально орієнтованого маркетингу, яка вимагає не тільки забезпечення бажаного рівня для задоволення потреб та інтересів цільових ринків більш ефективним та продуктивним способом порівняно з конкурентами, а й збереження та зміцнення добробуту споживачів та добробуту суспільства як ціле.
Beschreibung: Максименко Д. Роль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань / Д. Максименко, Н. Ліба, В. Торіна // National health as determinant of sustainable development of society : monograph. - Bratislava, 2021. - С. 747-756
URI: http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8661
Enthalten in den Sammlungen:Монографії

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
The_ role_ of _social _marketing_ in_ solvingЗ_ social_ tasks.pdfРоль соціального маркетингу у вирішенні соціальних завдань1.73 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.