Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.msu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8670
Назва: Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій
Автори: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Мартин, Наталя Володимирівна
Ключові слова: заклад середньої освіти
педагогічні технології
інтерактивні технології
інтеракції
класифікація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика"
Короткий огляд (реферат): У статті аргументовано переваги використання інтерактивних технологій у навчальному процесі закладу середньої освіти. Обґрунтовано особливості використання інтерактивних технологій у закладах середньої освіти. Авторами підтверджено, що спрямованість освітнього процесу на активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів актуалізує впровадження активних форм і методів навчання, які становлять основу інтерактивних технологій. В умовах інтерактивного навчання створюється навчальне середовище, яке сприяє процесам активної взаємодії між учасниками освітнього процесу в комфортних і безконфліктних умовах. Зазначено, що вдосконалення навчального процесу у ЗСО потребує цілеспрямованої підготовки майбутніх учителів до використання інноваційних педагогічних технологій, які сприятимуть вияву активності учнів, реалізації особистісно-орієнтованого підходу, базуватимуться на діалогічній міжособистісній взаємодії учасників навчально-виховного середовища й які становлять основу інтерактивних технологій. Подано різні наукові підходи до класифікації інтерактивних технологій. Визначено, що результатом прогресивної динаміки розумової активності буде інтенсивність мислення, генерування ідей, висловлювання припущень, проєктування, конструювання, моделювання, дослідження, виявлення творчої уяви, зосередженості, уваги, спостережливості, здійснення аналітико-синтетичних операцій. Одним зі способів підготовки майбутніх учителів до використання інтерактивних технологій у ЗСО є безпосередня участь студентів у інтеракціях під час навчання у вищій школі. Цілеспрямований вибір інтерактивних технологій має базуватися на врахуванні класифікаційних ознак певних груп інтеракцій. Готовність здобувачів вищої освіти використовувати інтерактивні технології у своїй майбутній педагогічній діяльності у школі потребує розуміння їх сутності, специфіки, призначення, можливостей, відповідності комплексу вимог: загальнопедагогічних, технологічних, дидактичних, організаційно-технічних, психологічних, виховних, гігієнічних та ін.
Опис: Липчанко-Ковачик, О. В. Удосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій / О. В. Липчанко-Ковачик, Н. В. Мартин // Вісник Запорізького національного університету. Серія: Педагогічні науки : збірник наукових праць. - Запоріжжя : Видавничий дім "Гельветика", 2021. - №1(37). - С. 231-235
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost:8080/jspui/handle/123456789/8670
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPROVEMENT _OF_ EDUCATIONAL_ PROCESS Х_IN_ GENERAL_ EDUCATION.pdfУдосконалення навчального процесу в закладах середньої освіти засобами інтерактивних технологій722.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.